Connect with us

Revistateo.ro

Moda care a devenit o banalitate pentru romance

Stiri

shoppingul online – Moda care a devenit o banalitate pentru romance

Romancele cumpara online pana la de trei ori pe luna, ceea ce arata ca shoppingul online chiar a devenit o alternativa la cel clasic.

Daca acum cativa ani parea ceva inedit, odata cu trecerea timpului s-a instalat banalitatea in activitatea preferata a femeilor din Romania.

Studiul realizat de agentia Mediafax a fost realizat pentru femei cu varsta cuprinsa intre 20 si 39 de ani. Concluzia studiului arata ca femeile cumpara de pe Internet de la haine si accesorii pana la produse de machiaj.

Femeile ajung sa cumpere de pe Internet dupa ce au primit diverse recomandari de la alte prietene, mai arata studiul. O alta cauza a mutarii cumparatului in zona virtuala este si rolul important pe care il au retelele de socializare in promovarea produselor, in special Facebook.

Romancele care cumpara online pot fi impartite in doua categorii: femeile indraznete (cele care sunt curioase si vor sa probeze orice tip de produs, indiferent de marca si pret) si cumparatoarele conservatoare, adica femeile care sunt fidele unei marci documentandu-se intens asupra produsului.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

More in Stiri

To Top