Connect with us

Revistateo.ro

RECENZIE FILM Now You See Me 2 - Jaful perfect-1

Stil de viata

RECENZIE FILM Now You See Me 2 – Jaful perfect

Daca vrei sa vezi un film care sa te tina in priza timp de 2 ore, Now You See Me 2 e alegerea perfecta. Nu vei reusi sa intuiesti vreo miscare a personajelor sau sa iti dai seama ce urmeaza in scenele urmatoare, caci totul este SURPRINZATOR! Pana si cei care nu au vazut Now You See Me 1 nu ar trebui sa aiba probleme in vizionarea celei de-a doua pelicule, caci scenariul este construit impecabil.

Pe scurt, in primul film este prezentanta o organizatie numita „Ochiul” (The eye) care urmareste sa adune recuruti pentru un numar de magie urias. Cei selectati vor fi numiti: „CEI PATRU CALARETI”. Ei devin intruchiparea lui Robin Hood, furand, cu ajutorul unor trucuri magice, bani de la cei care s-au imbogatit prin mijloace necurate si ii dau celor care au fost pacaliti. Tinta principala este un magnat al asigurarilor. Cei patru calareti vor pune in scena cel mai mare numar de magie vazut vreodata, care uimeste o lume intreaga si intriga FBI-ul. Apropo de FBI, cel care ii vaneaza pe magicieni este el insusi implicat in intregul proiect, dar nu vom spune mai mult, de dragul celor care nu au vazut prima parte din Now You See Me.

In partea a doua a productiei, personajele principale (mai putin Henley Reeves – Isla Fisher) se ascund, lucreaza sub acoperire, pregatind un nou numar de magie inedit regizat de „Ochi”. Agentul FBI interpretat de Mark Ruffalo este liderul gruparii si ii aduna pe cei trei calareti ramasi in echipa si le prezinta noua „achizitie” – Lula, interpretata de Lizzy Caplan. Impreuna, vor calatori, vor face trucuri magice imposibile si vor incearca sa pacaleasca doi oameni de afaceri influenti.

Esti curios sa afli deznodamantul? Vor reusi sa insele intreaga lume? Cine este „Ochiul”? Cum prind viata trucurile magice de fapt? Afli totul in Now You See Me 2 – jaful perfect.

Din distribuitie fac parte: Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Dave Franco, Lizzy Caplan, Morgan Freeman, Mark Ruffalo si Daniel Radcliffe. Ca o mica paranteza, pentru cei care se intreaba de ce nu apare Isla Fisher, se pare ca actrita ar fi fost insarcinata cand au inceput filmarile. Dar personajul Lula este suficient de simpatica, amuzanta si talentata cat sa ii ia locul cu succes. Now You See Me 2 – Jaful perfect va avea lansarea in Romania pe 17 iunie 2016. Vizionare placuta!