După masa de prânz, de cele mai multe ori ne simţim lipsiţi de energie. Iată 5 gustări pe care le poţi savura la amiază şi care te vor umple de vitalitate.

CITEŞTE ŞI: MINUTUL DE SĂNĂTATE: Ceaiul din teci de fasole, beneficii incredibile!

Pentru a preveni starea de oboseală ce intervine la scurt tipm după masa de prânz, este necesar să iei o gustare energizantă la două ore după ce te-ai ridicat de la masă. Iată 5 variante ideale:

1. Iaurt grecesc cu fructe. Pentru că are cu 40% mai puţine zaharuri şi dublul de proteine faţă de un alt iaurt, acesta este ideal pentru a fi consumat atât dimineaţa, cât şi după masa de prânz. Îl poţi combina cu nuci sau câteva fructe pentru ca efectul să fie unul energizant.

2. Grepfrut. Chiar dacă nu este pe gustul tuturor, acest fruct exotic este ideal după masa de prânz, întrucât conţine folaţi, ce cresc nivelul de energie, iar pectina prezentă în acesta va regla glicemia.

3. Unt de cocos (presat la rece). Este nevoie doar de o lingură din untul de cocos presat la rece pentru a avea parte de o după-amiază plină de energie. În caz că nu-ţi place gustul său, îl poţi combina cu puţin gem pe o felie de pâine sau rondele de orez.

4. Ciocolată cu seminţe de chia. Dacă îţi este poftă de ceva dulce, poţi încerca această combinaţie pentru un plus de vitalitate. 2-3 pătrăţele de ciocolată (peste 70% cacao) şi o linguriţă de seminţe de chia puse în apă cu lămâie sunt ideale pentru stimularea creierului în momentul în care te simţi lipsit de viaţă.

5. Unt de arahide/migdale cu măr sau banană. Combinaţia de carbohidraţi „buni”, alături de proteinele din fructe îţi vor da energia necesară la prânz. O lingură de unt de arahide sau migdale, alaturi de un fruct după bunul plac, te va scăpa de moleşeala de la amiază şi te va ţine în priză până spre seară.

Sursa foto dulceiutesarat.wordpress.com

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.