Nu consumati cafea in timpul menstruatiei! Iata de ce!

Cea mai noua concluzie a specialistilor cu referire la legatura dintre consumul de cafea si durerile menstruale este franca: cu cat consumi mai multa cafea, cu atat durerile menstruale sunt mai intense.

Si aici nu este vorba doar despre cafea ci de toate produsele care contin cofeina, incluzand sucurile sau ice coffee. Cafeaua accentueaza cramponarea, balonarea, durerile de sani si durerile de cap. Cofeina accelereaza bataile inimii crescand astfel tensiunea arteriala ceea ce duce la anxietate sau tulburari de somn si oboseala continua.

Poti bea in timpul perioadei menstruale doua cesti de cafea pe zi, una dimineata si o alta in timpul zilei. Pentru a combate acest consum de cafea, bea multa apa (cei doi litri recomandati de medici in fiecare zi). Motivul pentru care sa inlocuiesti cafeaua cu multa apa? Ei bine, atunci cand au loc schimbari hormonale in organismul tau sistemul imunitar devine mai sensibil, mai slab.

Si sanii sufera in perioada menstruatiei, durerile acestora putand fi augmentate de consumul ridicat de cafea ori bauturi cu cofeina. Tesutul mamar se inflameaza in perioada menstruatiei, din cauza retentiei de apa. Studiul care releva toate aceste lucruri nestiute pana acum apartine Jurnalului American de Epidemiologie. Potrivit studiului, femeile care consuma cafea in perioada menstruala sangereaza mai putin, ceea ce nu e un lucru fericit. Cofeina poate provoca serioase probleme in timpul menstruatiei, pornind de la ingreunarea circulatiei sangelui de la nivelul uterului.

Articol pe aceeasi tema: Greșeli frecvente ale băutorilor de cafea

Iată câteva greșeli pe care le fac aproape toți băutorii de cafea. Te numeri printre ei?

Folosesc cafeaua pentru a înlocui țigările. După renunțarea la fumat, cafeaua devine prietena ta cea mai bună. Specialiștii spun că fumătorii au o toleranță mai ridicată la cafeină și ficatul lor o metabolizează mai repede, ceea ce îi face să aibă nevoie de 2-3 cafele în plus pentru a avea parte de aceleași efecte pe care le simt nefumătorii.

Dacă plănuiești să renunți la fumat, trebuie să ții cont de faptul că vei avea nevoie de mai multe cafele pentru a le simți efectul, implict vei fi mai agitat și mai iritabil – stări nu foarte bune, mai ales atunci când trebuie să te lupți cu împotriva tutunului.

Majoritatea persoanelor beau cafeaua diminieața târziu. Cercetătorii spun că unii oameni au o genă care îi ajută să metabolizeze cafeaua foarte repede, în timp ce altora le ia de două până la trei ori mai mult timp.

Dacă ești unul dintre acei oameni predispuși genetic la o anumită sensibilitate la cafeină, ceașca pe care o bei dimineață s-ar putea să nu fie complet ieșită din sistemul tău până după ora de culcare. Cel mai indicat este să bei cafeaua dimineața devreme, pentru a te asigura că nu îți va fi greu să adormi seara.

Mulți încearcă să elimine cafeina prin antrenamente. Unele persoane își umplu cana cu cafea de prea multe ori și apoi încearcă să o elimine prin exerciții, consumul de alimente amidonoase (care se spune că absorb cafeina), sau mulți litri în plus de apă.
Moleculele de cafeina circula prin fluxul sanguin și sunt în cele din urmă transformate de ficat într-o formă inactivă care este apoi eliminată prin rinichi.

Experții spun că nu se poate face nimic odată ce procesul a fost deja început. Cel mai bine este să îți limitezi consumul de cafea, mai ales atunci când începi să te simți agitat.

loading...
test
1
Test