Deseori, crampele musculare pot apărea și în timpul zilei, atunci când sunteți angajați în activități precum ciclismul sau alergatul. Crampele musculare pot dura de la câteva secunde până la aproximativ 10 minute și pot fi și rezultatul unei vieți sedentare. Specialiștii spun că există numeroase motive pentru care apar aceste crampe musculare. Ele sunt deseori rezultatul unui efort intens, o traumă a mușchiului, însă pot fi cauzate și de deshidratatre, anumite medicamente, steroizi, lipsa de potasiu, lipsa de calciu sau de magneziu.

CITEȘTE ȘI: SCAPĂ DE CÂRCEI CU VALERIANĂ

Exsită numeroase modalități pentru perenirea și tratatrea acestor crampe. Odată ce simți durere și crampa musculară s-a instalat, cea mai bună metodă pentru a scăpa de ea este să te miști. Masajul ușor sau scuturarea piciorului pot fi și ele de ajutor. Unele persoane pot găsi alinare și în comprese reci, care amorțesc zona și reduc durerea.

Există numeroase analgezice sau creme care te pot ajuta atunci când ai aceste neplăceri. Unele analgezice create pentru a trata crampele menstruale pot fi eficiente și în acest caz. Un lucru important este să faci schimbări în stilul tău de viață. Încearcă si ai o activitatea fizică de cel puțin 40 de minute în fiecare zi și adoptă o alimentație echilibrată, care să îți ofere tot aportul de nutrieți de care organismul tău are nevoie.

Pentru un ajutor în plus, poți lua suplimente alimentare de potasiu, magneziu sau calciu, deoarece aceste minerale au un impact mare asupra funcționării sistemului muscular. Studiile au arătat că un consum regulat de magneziu reduce numărul crampelor musculare mai ales la femeile însărcinate. Exeperții recomandă o cantitatea de 300 miligrame de magneziu pe zi. Acesta poate fi găsi în alimente precum nuci, linte, quinoa.

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.