Dieta Thonon. Slăbești 10 kilograme în 14 zile. Iată ce trebuie să mănânci în fiecare zi

Dieta Thonon este una dintre cele mai populare diete ale momentului, iar cei care au ținut-o deja se pot bucura că sunt mai slabi cu 10 kilograme după numai 14 zile de dietă.

Deși este o dietă care promite slăbirea a 10 kilograme în 14 zile, trebuie să știi faptul că nu oricine o poate urma. Pentru că este vorba de o dietă bogată în proteine și nu sunt permise abaterile, înainte de a o ține, ar trebui să faci un control medical înainte pentru a vedea dacă tu poți să o ții.

Citește și: Dieta lui Mariaj Carey. Cum a slăbit peste 20 de kilograme cu o dietă la îndemâna tuturor

Dieta Thonon este o dietă hipocalorică, iar femeile însărcinate, femeile care alăptează, copiii și persoanele în vârstă nu au voie să o țină. Este recomandată să fie ținută nu mai mult de o dată pe an, așa că este foarte important să ții cont de starea ta de sănătate înainte de a o urma.

Iată meniul pe care îl propune această dietă săracă în grăsimi și zahăr, potrivit avantaje.ro:

Luni

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite.

Prânz: 2 ouă tari, orice cantitate de spanac, dar fără sare.

Cină: o bucată de friptură, salată verde și țelină în orice cantitate.

Marți

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite.

Prânz: o bucată mare de friptură, salată verde și roșii, fructe.

Cină: șuncă de Praga în orice cantitate.

Miercuri

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite, o chiflă cu cereale.

Prânz: 2 ouă fierte tare, salată verde cu roșii la discreție.

Cină: șuncă de Praga, salată verde la discreție.

Citește și: Dieta Adelinei Pestrițu. Cum a slăbit 11 kilograme în mai puțin de două luni, cu doar 3 alimente

Joi

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite, o chiflă cu cereale.

Prânz: un ou fiert tare, morcovi cruzi sau sotați, o bucată de cașcaval.

Cină: fructe în orice cantitate, un iaurt natural.

Vineri

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite, 100 g morcovi rași.

Prânz: pește fiert, 2 roșii.

Cină: o bucată de friptură, salată verde în orice cantitate.

Sâmbătă

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite, o chiflă cu cereale.

Prânz: pui la grătar în orice cantitate.

Cină: 2 ouă fierte tare, morcovi cruzi sau fierți la discreție.

Duminică

Mic-dejun: cafea sau ceai neîndulcite.

Prânz: o bucată de friptură, fructe în orice cantitate.

Cină: Ai dreptul să mănânci orice-ți poftește sufletul, bineînteles, în cantități rezonabile.

loading...
test
0
Test