Dieta cu ananas. Slăbești 5 kilograme în 5 zi cu alimente pe care le iubești

Ananasul este unul dintre cele mai îndrăgite fructe. Pentru că are puține calorii raportat la suta de grame de fruct, ar trebui introdus în alimentație și de către tine chiar de astăzi. Iată dieta cu ananas care te scapă de cinci kilograme în numai 5 zile și pe care oricine o poate ține.

Pentru că are o enzină care te ajută să reduci inflamațiile, ananasul este de mare ajutor în cazul în care ai asemenea probleme. De asemenea, acest fruct îmbunătățește digestia, iar enzimele sale ajută la curățarea colonului și reduce apetitul.

O cană de ananas proaspăt tăiat cubulețe conține 70-80 de calorii, iar faptul că este extrem de suculent duce rapid la o stare de sațietate, dar și la o hidratare eficientă a corpului. Iar pentru că are un conținut ridicat de vitamina B1, te vei simți plină de energie la terminarea dietei.

Citește și: Dieta Thonon. Slăbești 10 kilograme în 14 zile. Iată ce trebuie să mănânci în fiecare zi

Iată ce trebuie să faci în fiecare zi:

Imediat după ce te-ai trezit, bea o cană cu apă călduță și cu oțet de mere sau lămâie. Acest lucru te va ajuta să îți detoxifiezi organismul și să îți accelerezi metabolismul. Consumă o cană de ananas tăiat cubulețe și un iaurt cu fulgi de ovăz ori pâine din făină integrală cu puțin unt de arahide.

La prânz, alege ton sau tofu cu o cană de ananas. La gustare, alege tot o cană de ananas. La cină, consumă roșii, sparanghel și ananas cu piept de pui la cuptor.

Ziua a doua

Mic dejun: câteva migdale, două ouă fierte și o cană de ananas plus apă de schinduf pentru a accelera metabolismul.

Prânz: Piept de pui cu ananas și salată.

Cină: Legume cu somon la grătar și o cană cu ananas.

Citește și: Dieta Adelinei Pestrițu. Cum a slăbit 11 kilograme în mai puțin de două luni, cu doar 3 alimente

Ziua a treia

Mic dejun: un ceai verde, o omletă cu ciuperci, o cană cu ananas.

Prânz: o salată verde cu ton.

Cină: piept de pui sau supă cremă de legume și o cană cu ananas.

Ziua a patra

Mic dejun: o cană cu ananas și un iaurt cu quinoa.
Prânz: ananas, kiwi, căpșuni cu smântână și scorțișoară.

Cină: o salată cu ton.

Ziua 5

Mic dejun: ceai cu ghimbir și scorțișoară, un ou fiert și ananas.

Prânz: pește la grătar și o cană de ananas.

Gustare: o jumătate de cană de iaurt fără grăsimi.

Cină: Pui pe grătar alături de spanac și rochii.

loading...
test
0
Test