Cum scapi de grăsimea de la subraț prin 5 metode

Majoritatea persoanelor care reușesc să slăbească ținând cură de slăbire rămân cu surplusuri de grăsime în diferite părți ale corpului. În zona subrațului se acumulează cel mai ușor grăsimea, la fel și în zona șoldurilor. Iată câteva metode care te ajută să scapi de grăsimea de la subraț.

Exerciții pentru a scăpa de grăsimea de la subraț

1. Fă exerciții cu gantere! Stai pe spate și ridică ganterele cu fiecare braț. Repetă această mișcare de 10 ori cu o mână. Fă trei-patru astfel de serii, cu pauză de câteva secunde între fiecare set de exerciții. Poți alege greutăți între 5 și 15 kilograme.

2. Mersul aplinistului este la fel de eficient ca exercițiile de mai sus. Îndreaptă trunchiul și sprijină pe sol mâinile depărtate între ele. Du genunchiul stâng spre piept și revino la poziția inițială. Repetă mișcarea de câteva ori, timp de un minut.

3. Sprijină-te pe brațe ca și cum ai face flotări. Poți sta în poziția descrisă la punctul 2. Folosești mușchii brațelor și ai abdomenul și muți greutatea corpului către față, astfel încât umerii și capul să se afle înaintea nivelului brațelor. Efectuează această mișcare de 15 ori într-o serie.

CITESTE SI: Cum scapi de bărbia dublă fără să te operezi, în câteva zile

4. Flotările clasice sunt la fel de eficiente, deci nu renunțăm nici la ele. Poți să le împarți în 4 – 5 serii a câte 10. Pentru început, dacă nu ai mai făcut flotări de mult sau niciodată, fă câte 10 în primele 3 zile, apoi crește numărul lor, treptat, cu câte 3 pe zi.

5. Ridicările de pe sol cu săritură pot fi destul de grele, dar sunt recomandate de sportivi pentru a scăpa de grăsimea corporală.

Celebrele burpee-uri angrenează toate grupele principale de mușchi. Stai în poziție dreaptă cu pieptul lipit de podea. Ridică-te în picioare și execută un salt cu brațele deasupra capului. Revino la sol în poziția anterioară.

loading...
test
0
Test