Sarea este cea care contribuie în cea mai mare parte la retenția de apă. Evită așadar mâncărurile foarte sărate și încearcă să înlocuiești sarea de masă cu sare Epsom sau sare de Himalaya.Acestea sunt mult mai sănătoase și conțin mai multe minerale de care organismul tău are nevoie ca să funcționeze. Renunță la mâncărurile procesate, la fast food și la snacks-uri.

CITEȘTE ȘI: CUM SĂ ÎȚI CREEZI PROPRIA DIETĂ 

Potasiul și sodiul crează un echilibru în organismul tău. Dacă vei crește consumul de potasiu, acesta va echilibra nivelul de sodiu din organism și astfel combați retenția de apă. Alege alimente precum banane, struguri, morcovi, portocale și afine. Dacă nivelul de potasiu din corpul tău este foarte scăzut, ia în considerare niște suplimente alimentare.

Consumul de fluide te poate ajuta enorm atunci când orgnaismul reține apă. Deși poate părea ciudat, acesta ajută la eliminarea surplusului de lichid pe care corpul îl reține. Consumă alimente precum pepene, roșii, struguri sau castraveți și asigură-te că vei mai mult de 2-3 litri de apă pe zi. Totodată, probioticele combat retenția de apă datorită faptului că măresc volumul de bacterii bune care contribuie la eliminarea toxinelor din organism.

Activitatea fizică este foarte importantă. Nu numai că stimulează circulația și asta ajută la eliminarea fluidelor în exces, dar te va ajuta să te simți mai bine stimulând producția de endorfine. Este important să faci mișcare în fiecare zi și astfel vei avea o stare generală mai bună, un tonus mai bun și vei preveni retenția de apă. Totodată, hainele prea strâmte pot să contribuie la această problemă. Dacă organismul tău reține apă, cel mai indicat este să porți haine confortabile, puțin mai largi.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.