Colesterolul nu este întotdeauna inamicul nostru. De fapt, este esențial pentru buna funcționare a organismului, ajutând la digestie și la producția de vitamina D. Dar atunci când nivelul acestuia crește, se pot crea acumulări în artere care te predispun la anumite riscuri. Deși există numeroase medicamente care îți țin nivelul colesterolului sub control, modificările în stilul de viață sunt cele mai bune pentru a preveni neplăcerile. Iată 3 soluții propuse de celebrul doctor Mehmet OZ, care te vor ajuta să previi bolile de inimă și să ții colesterolul sub control.

1. Consumul de legume. Fasolea, lintea și năutul ar trebui să aibă un loc de cinste în cămara ta. De ce? Un raport arată că persoanele care consumă în mod constant aceste alimente au un nivel al colesterolului cu 5% mai mic în comparație cu cei care nu consumă deloc, sau consumă foarte rar.

CITEȘTE ȘI:  SFATURI SIMPLE CARE TE AJUTĂ SĂ SLĂBEȘTI

2. Consumul de mere. Se pare că un măr pe zi ne diminuează semnificativ riscul de a face un atac de cord sau un accident vascular. Experții au folosit metode matematice pentru a compara efectele protectoare ale statinelor cu consumul zilnic de mere. Se pare că rezultatul a fost egal. Ambele previn bolile vasculare și problemele de circulație a sângelui în aceeași măsură.

3. Mișcarea. Este demonstrat că activitatea fizică îi dă colesterolului un impuls bun. Asigurați-vă că faceți mișcare cel puțin 30 de minute pe zi, de 5 ori pe săptămână. Astfel RiScul apariției bolilor de inimă se reduce considerabil, iar colesterolul dumneavostră este în limitele normale.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.